Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de reis

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Juni 2011 | Nederland, Wageningen

Zo ik zie nog 51 dagen en dan is het weer zover :) Ik ga weer een nieuw avontuur in Afrika tegemoet. Nog even mn laatste vak afronden, op vakantie met vrienden en dan is het zover.
9 augustus vertrekken vanaf Dusseldorf naar Yaoende!

  • 19 Juni 2011 - 20:45

    Jonna:

    Fanatiek bezig, nu al je eerste verhaal(tje). Ik moet nodig ook eens zo'n waarbenjij aan gaan maken. Maar heb nu wel de allereerste reactie bij je nieuwe reis geplaatst :). Ga je wel missen hoor!

  • 19 Juni 2011 - 20:45

    Jonna:

    Fanatiek bezig, nu al je eerste verhaal(tje). Ik moet nodig ook eens zo'n waarbenjij aan gaan maken. Maar heb nu wel de allereerste reactie bij je nieuwe reis geplaatst :). Ga je wel missen hoor!

  • 19 Juni 2011 - 20:45

    Jonna:

    hmmz, twee keer had niet gehoeven, enter bleef hangen

  • 03 Juli 2011 - 20:03

    Mama:

    Er is al 14 dgn niks op je site gezet! Dan is het toch nu mijn beurt! Het duurt gelukkig nog even voordat Afrika gaat starten. Eerst maar naar Kroatie en Noorwegen, en dan focussen op Afrika!
    Heel veel plezier en tot donderdag.
    Dikke kus Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 12 Mei 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 22054

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 30 September 2016

Roadtrip USA (Westcoast)

03 December 2012 - 30 December 2012

Vakantie Florida!

09 Augustus 2011 - 26 Oktober 2011

Data verzamelen voor mijn thesis (afstudeevak)!!

15 Juni 2010 - 01 September 2010

Excrusie en vrijwilligerswerk in Tanzania

Landen bezocht: