Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de reis

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Juni 2011 | Nederland, Wageningen

Zo ik zie nog 51 dagen en dan is het weer zover :) Ik ga weer een nieuw avontuur in Afrika tegemoet. Nog even mn laatste vak afronden, op vakantie met vrienden en dan is het zover.
9 augustus vertrekken vanaf Dusseldorf naar Yaoende!

Jonna:

Fanatiek bezig, nu al je eerste verhaal(tje). Ik moet nodig ook eens zo'n waarbenjij aan gaan maken. Maar heb nu wel de allereerste reactie bij je nieuwe reis geplaatst :). Ga je wel missen hoor!

Jonna:

hmmz, twee keer had niet gehoeven, enter bleef hangen

• 03 Juli 2011 - 20:03

Mama:

Er is al 14 dgn niks op je site gezet! Dan is het toch nu mijn beurt! Het duurt gelukkig nog even voordat Afrika gaat starten. Eerst maar naar Kroatie en Noorwegen, en dan focussen op Afrika!
    Heel veel plezier en tot donderdag.
    Dikke kus Mama