Back on Dutch ground! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu Back on Dutch ground! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu

Back on Dutch ground!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

26 Oktober 2011 | Nederland, Maassluis

Hey allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik gisteravond vertrokken ben uit Yaoende en vanochtend om 8.30 landde ik op Dusseldorf. Op het laatste moment nog lekker even afgeperst door de controle dus heb Kameroen in stijl verlaten! Afscheid nemen ging goed en heb veel van mijn kleren achtergelaten..mensen hebben het daar vaak harder nodig dan ik!

Iedereen heel erg bedankt voor alle berichtjes en ik hoop jullie allemaal weer snel te spreken..Liefs

• 26 Oktober 2011 - 18:44

Jannie:

Ha Linda,
    Hoop je weer snel te zien in nederland! Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en foto's, die zijn altijd leuker als je ze zelf verteld!

groeten Jannie

• 26 Oktober 2011 - 19:39

Pappa !!:

Rasta de Pasta, wat een kapsel! We stonden toch echt in D. op een blodine te wachten.......... en die kwam ook naar buiten wandelen, maar dan wel met erg donkerbruin ingevlochten haar. Jammer dat het er maar even in blijft zitten,....... of is dat niet erg?
    Fijn dat je heelhuids terug bent !!!

• 12 November 2011 - 20:19

Jonna:

Hey Lin,

Fijn om te lezen dat je weer heelhuids is Nederland aangekomen bent. Ik ben inmiddels klaar met m'n veldwerk hier. Krijgen we nog een foto van je rastakapsel te zien? Ik mis je wel een beetje hoor.

X Jonna