Voorbereidingen... - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu Voorbereidingen... - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Linda Os - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Juni 2010 | Nederland, Wageningen

Zo ik dacht ik ga eens even kijken of dit werkt. Ik zag net dat het nog maar 6 dagen is voordat ik vertrek! Best al snel dus. Volgens mij zijn alle voorbereidingen die ik kon doen gedaan, dus nu hopen dat er geen vulkaan of een andere natuurramp tussenbeide komt.
Morgen afsheidsfeestje en dan is het toch echt uit met de pret. Vrijdag laat ik wageningen achter me voor de aankomende 3 maanden. Ben benieuwd...

  • 09 Juni 2010 - 12:15

    Raad Maar:

    Ga toch je verslag verbeteren tot een 7, komop Lin! XXXXXXXXXX

  • 09 Juni 2010 - 12:19

    Joyce:

    De emailalert werkt iig:) Marlies heeft trouwens vanmorgen post gehad van het Jo Kolkfonds en krijgt een leuke bedrag. Ben benieuwd of wij vanavond ook zo'n leuke brief in ons postvakje vinden!

  • 09 Juni 2010 - 14:18

    Chantal:

    Heya!
    Morgen idd een afscheidsfeesie, nicenice!!
    Heel fijn zo'n alertgebeuren ;)
    Kus

  • 10 Juni 2010 - 08:55

    Janneke:

    Heel veel fun!! :)

  • 10 Juni 2010 - 09:49

    Koen De Bruijne:

    Haai!

    Succes en veel plezier! :D

    Nu ga ik echt echt kijken of het eten klaar is (voor als je je mail eerste gelezen hebt, en daarna pas deze reactie).

    Mijn spellingscontrole gaf trouwens toch echt aan dat het "vaarden" moest zijn en niet "voeren".. Dus vandaar mijn onvergeeflijke spelfout. Ja Lin, het is onvergeeflijke en NIET onvergevelijke.. Ik hoorde denken toen je dit las.

    Nou daaag!
    x

  • 10 Juni 2010 - 15:11

    Mama:

    Ha schat, voordat je vertrekt hebben we nog een tof gezinsweekend!! Kan ik je daarna nog 1 dagje verwennen en dan ga je voor 3 maanden van ons weg! Naar een heel mooi land met heel veel nieuwe indrukken!
    Ga genieten en we houden contact met dit systeem! Geweldig!
    Dikke knuf.

  • 10 Juni 2010 - 22:47

    Opa:

    Ik was ook benieuwd of je site al zou werken. Je site staat nu bij mijn favorieten. Dat zal ik ook nog even bij Tante Ria in orde maken, hoewel de kans groot is dat dit al oke is.
    Groiet van Opa

  • 10 Juni 2010 - 23:04

    T Ria:

    Die kan het inderdaad zelf wel, maar toch lief van Opa.
    Heel fijn weekend gewenst met jullie vieren, en we bellen nog even voor je vertrekt.
    Echt alles voorbereid?????

    Liefs, tRia

  • 14 Juni 2010 - 21:22

    Grote Broer:

    He zusje,

    Heel veel plezier de komende tijd! Ga ervan genieten! Ik ben benieuwd naar je verhalen en ervaringen
    Even drie maanden lang geen Wur, maar heerlijk Tanzania!
    Goede reis morgen en als ik kan bel ik je nog ff als je nog op schiphol bent.

    Kusjes

    Casper

  • 16 Juni 2010 - 15:06

    Mama:

    Ha Lin, ben blij dat je gisteravond nog ff belde dat je goed bent aangekomen in Dubai. 38'C is lekker heet! Je zal het nog wel warmer krijgen!! Hoop dat de vlucht naar Dar el Salaam ook goed is gegaan vandaag. Hoop snel weer wat van je te horen op deze site. Knuf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Linda

Actief sinds 12 Mei 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 22060

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 30 September 2016

Roadtrip USA (Westcoast)

03 December 2012 - 30 December 2012

Vakantie Florida!

09 Augustus 2011 - 26 Oktober 2011

Data verzamelen voor mijn thesis (afstudeevak)!!

15 Juni 2010 - 01 September 2010

Excrusie en vrijwilligerswerk in Tanzania

Landen bezocht: