What happends in Vegas..... - Reisverslag uit Algoso, Portugal van Linda Os - WaarBenJij.nu What happends in Vegas..... - Reisverslag uit Algoso, Portugal van Linda Os - WaarBenJij.nu

What happends in Vegas.....

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 September 2016 | Portugal, Algoso

Zo! Wij hebben inmiddels 3 dagen Vegas achter de rug :) Vanuit LA zijn we via Mojave NR gereden. De eerste dat road tripping is goed bevallen alleen zijn we wel echt heel erg onder de indruk van de hitte hier. Uitzicht vanui de auto was heel bijzonder maar erg droog en dor. Toch gaaf om te zien hoor! Op de camping waar we aankwamen waren nog meer dan genoeg plekken. Je moest zelf via een envelop betalen welke in een brievenbus ging. Mooi systeem! Zodra de zo'n weg ging koelde het flink af en kwam ook een prachtige sterrenhemel aan het licht. Na zelf weer lekker gekookt te hebben zijn we vroeg gaan slapen. De volgende ochtend waren we dan ook vroeg weer op. En dat is in de woestijn erg verstandig. Na 10 uur en tot 4 uur wordt gewaarschuwd om niet meer te gaan wandelen. We hebben dan ook de spullen ingepakt en zijn om 8 uur een wandeling van 2 uur gaan maken. Was ongelofelijk mooi en we hebben hier zelfs kolibries gezien!! Was echt ontzettend gaaf. Ook het klimmen via ringen in de berg om terug te komen naar de camping was heel tof. En toen was het tijd om naar Vegas te rijden.

Las Vegas dus. Man wat een plek is dat zeg. Midden in de woestijn, tegen de 40 graden en ongekende luxe in enorme hotels met vooral grote zwembaden en fonteinen. En toch heeft het wat. Alle shows die worden opgevoerd zitten retegoed in elkaar en zijn zeer indrukwekkend, alle hotels en casino's zijn met vloerbedekking bekleed en of he nou wil of niet dat geeft gewoon een huiselijk gevoel en alle thema's die gekozen zijn voor de hotels zijn ook tot in de puntjes uitgewerkt. We zijn dan ook in Egypte geweest (we slapen in het Luxor), New York, Parijs, Venetië en Rome. We hebben de Trevi Fontein gezien, de Eiffel Toren, het Empire State en ga zo maar door allemaal in max 1 km! Bijzondere gewaarwording.
Qua eten doen we hard ons best om zo min mogelijk fast food te eten en dat is niet al te makkelijk. Qua gokken doen we het heel aardig want wat we verliezen winnen we steeds terug. Geloof dat de stand tot nu toe staat op -20 dollar. Morgen gaan we nog even het Las Vegas toegangsbord een bezoek brengen voor een foto en dan via de Hooverdam naar de Grand Canyon! Hebben er zin in en jullie horen de volgende keer over onze avonturen daar :)

• 11 September 2016 - 04:24

Yvonne Dam:

Hartstikke gaaf leuk dat we zo mee mogen genieten, veel plezier nog! En goede reis!

• 12 September 2016 - 21:28

Mama :

Leuk om weer zo'n verslag te lezen. Het is gaaf om op deze manier mee te rijzen! Jammer van de hitte maar ik denk dat het wel beter is dan regen! Doe het voorzichtig en veel plezier. Dikke kus.