Exploring LA! - Reisverslag uit Palos Verdes Estates, Verenigde Staten van Linda Os - WaarBenJij.nu Exploring LA! - Reisverslag uit Palos Verdes Estates, Verenigde Staten van Linda Os - WaarBenJij.nu

Exploring LA!

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 September 2016 | Verenigde Staten, Palos Verdes Estates

We zijn inmiddels twee dagen in LA en beginnen zo aan onze derde dag. Het is hier 9 uur vroeger in NL dus dat betekend dat we achter jullie aan leven. Elke ochtend die jullie al gehad hebben, moeten wij nog meemaken ;)

Het is hier momenteel 7 uur sochtends en we zijn eigenlijk elke ochtend vroeg wakker. Komt omdat we de eerste avond na aankomt vroeg zijn gaan slapen (half 9). We vinden het eigenlijk wel lekker want je ziet LA elke dag wakker worden. Onze heenreis is helemaal goed verlopen. 10,5 uur vliegtuig is meegevallen en douane ed ging ook soepel. Moesten wel erg lang wachten dus het was goed dat we vantevoren onze ophaaltijd van de auto hadden aangepast.
Autorijden is hier echt prima te doen. We hebben wel even moeten wennen aan wat afwijkende verkeersregels (je mag afslaan naar rechts bij een rood verkeerslicht en dat voelt erg onnatuurlijk bijvoorbeeld) en de grootte van de auto, maar we zijn inmiddels helemaal gewend!

De eerste dag hebben we vooral lekker rustig aangedaan en wat spullen gekocht welke we nog nodig hadden. Ook hebben we toen het strand verkend en lekker gezwommen. Het is hier elke dag 27 graden en strakblauw dus dat was geen straf. Gisteren zijn we de echte toerist gaan uithangen in Hollywood bij het Hollywood bord enThe Walk of Fame. Ook zijn we de Sunset Boulevard helemaal afgereden langs Beverly Hills en Bel Air ed tot aan de kust bij Santa Monica. Daar hebben we de Santa Monica Pier bezocht met een soort grote kermis erop. Was een hele leuke dag. LA is echt een hele grote stad en we moesten dan ook meer dan een uur naar Hollywood rijden van waar we logeren. Bijzonder hoe uitgestrekt het is.

Vandaag is het inpakken geblazen en gaan we richting Majove National Reserve. Daar willen we 1 nacht slapen en vervolgens door naar Las Vegas! Jullie horen tzt weer van ons. Groetjes uit een zonnig USA.

• 04 September 2016 - 16:58

Casper:

Klinkt heerlijk, geniet ervan! En rustig aan in Vegas hè...niet alles op rood of zwart.

• 04 September 2016 - 18:52

Mamski:

Ziet er groots uit! Mooi om vanaf die pier de skyline te fotograferen! Veel plezier in Las Vegas! Kus.

• 04 September 2016 - 19:02

Papski:

Fijn dat jullie zulk mooi weer hebben. Geniet ervan!
    We zijn natuurlijk wel benieuwd naar jullie (grote)
    bolide...... Fotootje gevraagd!

• 06 September 2016 - 00:41

Linda:

Volgend verslag komt er een foto van de auto (hé dat rijmt!). En we gaan zeker oppassen in Las Vegas. Komt vast helemaal goed :D